E v e l i n a J a n s s o n

måndag 12 april 2010

Skola, sola, spicy, föreläsning

Godkväll mina kära! Vart en skön dag, när jag kom hem från
skolan satt jag ute i solen och pluggade. Gudars så skönt. Träffade
Elin på bussen runt fyra åkte ner på stan fixade lite grejer sedan
åt vi kvällsmat på Spicy, lika gott som vanligt. Började sedan röra oss
mot statsbiblioteket för en föreläsning. Ja de var obligatoriskt eftersom
vi går intenationell. Men föreläsningen var faktiskt intressant.
Sedan tog Elin och jag bussen hem, mamma hämtade mig nån
timme efter. Så nu har jag i princip nyss kommit hem till rätt
hem om man säger så.. Nu ska jag nog läsa lite historia eftersom att vi
tydligen har läxförhör/prov? till de på torsdag. Jippi!!
Men ska göra det nu sen blir det sängen, sovmorgon i morn så
de räcker om jag går upp halv nio. niiice! Puss&Godnatt <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar