E v e l i n a J a n s s o n

måndag 19 april 2010




Fan så dålig uppdate !!! När bloggade jag sist ? Ja i torsdags.
Ajaj det är dålligt.. Men i fredags slutade jag jätte tidigt , åt
lunch med girlsen sen gick vi på stan. Ganska länge faktiskt.
Elin& jag åkte sedan hem till mig köpte med oss vindruvor melon
och jordgubbar , liten mellis.. ! Satt och snacka i mitt kök i evigheter.
Resten av helgen jobbade jag, så de finns inte så mycket att säga om det.
Idag var det skola igen började dagen med spanska nationella sen simning.
Efter simningen hade vi handledar tid. När den var slut
gick vi till en datasal där vi skulle göra klart vårt arbete.. När vi var klara
cyklade jag och elin hem till henne. Där gjorde vi vår vanliga syssla satt och
snackade... Tog sedan en promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar