E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 1 april 2010

Första april!




Första April! Förlåt , skrev inget alls igår. Slutade redan nio på morgonen Elin och jag gick på stan åt lunch sedan gick vi till hennes mamma och pappas jobb. Lånade deras bil och åkte ut på en liten bil tur. Haha riktig upplevelse. Ska inte nämna hur puckade vi är som inte ens klarar av att tanka.Haha skrattar för mig själv ba jag tänker på det alltså. Åkte sedan runt lite. Lämnade tillbaka bilen sedan träffade vi Carl. Trevligtrevligt satte oss på stugan och snackade lite. Åkte sedan hem tillsammans med mammi. Idag var jag på riskettan på morgonen sedan gick jag till skolan. Hade tre lektioner, tog bussen till irsta gick in en snabbis på jobbet. Allt löste sig , så nu e jag ledig första maj då jag ska på bröllop . Åkte sedan ut och körde lite. NÄr jag kom hem tog jag en promenad med mamma en kort sådan. När jag kom hem rev jag upp hela min garderob så nu ligger allt på golvet, ångrar mig nästan. Haha Så nu ska jag ta tag i det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar