E v e l i n a J a n s s o n

söndag 11 oktober 2009

Va just inne på Elins blogg och kikade och då såg jag det här. Asså kan inte förklara hur glad jag blev!! :D Hon är juh bara världens bästa vän alltså!! :

Till min bästa vän Evelina

Nu ska jag skriva en liten fin rad till min bästa vän Evelina.

Jag kan ju börja med att berätta hur mycket hon betyder för mig och hjälpt mig genom dem värsta tiderna i mitt liv. Hon finns där i vått och i torrt för mig, dock vill jag påpeka att det är ju inte bara hon som hjälpt mig på senaste tiden men nu ska jag fokusera på henne.
I alla väder finns hon vid min sida, det känns verkligen som jag känt henne hela mitt liv, vill kunna säga vaggan till graven men det är lite svårt eftersom jag lärde känna Evve i 7an. Men på dessa få år har vi kommit varnadra så nära att jag undrar om det är möjligt?
Jag vet allt om henne hoppas jag, men hon vet verkligen allt om mig. Hon har vänt mig ut och in och skakat så att alla små bitar har visat sig. Vet inte hur jag ska beskriva henne med ord men hon är den bästa vän jag har, snäll, omtänksam och supergullig. Och jag hoppas du vet att jag alltid finns vid din sida om det skulle var något. Bara att komma till mig, ringa eller smsa. Jag kommer att vara vid din sida om det skulle behövas i vilken sits du än hamnar! För du har sått vid min.
Älskar dig Evelina Jansson<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar