E v e l i n a J a n s s o n

söndag 25 oktober 2009


Lyckat!! :P
Ciao nu har jag äntligen ätit kvällsmat och duschat ska nog faktiskt gå o lägga miig snart. Verkligen jätte trött. Slutade halv sju cyklade hem i regnet. När jag kom hem fick jag veta att pappa jobbade och att Anki skadat sig och var på akuten, damn jag som trodde maten skulle vara klar. haha. Sara & Malin satt i soffan . Så jag tänkte göra en kycklinggryta men insåg att det skulle ta lång tid eftersom vi hade två hela kycklingar som skulle tillagas. Så det blev att stoppa in dem i ugnen, trodde de skulle gå fort. Men nej! Tog typ en och en halv timme, och till de blev de pommesfrites dock inte mkt för de var slut så vi hade haricoverts på pommesfrites plåten oxå. När kycklingen väl var klar var den helt sönder eftersom vi tittat ungefär 20 gånger om den vaar klar! hahah jag och Malin är så begåvade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar