E v e l i n a J a n s s o n

fredag 23 oktober 2009

tänk att det finns så snälla människor!!


Jag tappade bort min kalender här för någon morgon sedan när jag skulle få skjuts till skolan av Elin så jag snabbade mig och tappade den på vägen då jag skulle bli hämtad. Sen efter skolan tänkte jag att jag kunde gå av bussen en tidigare hållplats där den kunde ligga. Men nej där låg den inte. Blev lite småtjurig på att jag tappat den men tänkte inte så mycket mer på det. ! Sen i morse innan lektionen kom Andrea fram med min kalender. Då är det nån som hittat den och skickat den till skolan eller nått. Så nu har jag fått tillbaka min kalender. Haha :D Någon som skrivit en lapp om att dem hittade den på Mälarstrand skolan , hur den kommit dit är en bra fråga!! :P
Jag blev verkligen kanon glaad av att få tillbaka den ^^! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar