E v e l i n a J a n s s o n

tisdag 15 september 2009




Nu har jag precis käkat. Alltså tacos är ju riktigt gott. Man tröttnar nästan aldrig på det ungefär som spicy hot. Det funkar jämt! ELin och jag har ju pratat om att öppna en tacobar efter gymnasiet, inte varit jätte seriösa över de. Men alltså egentligen tror jag det skulle gå ganska bra eftersom att det inte finns något tacoställe i själva centrum! Och vem gillar inte tacos? Förutom min lillasyster sara.
Nu ska jag ta ett varmt bad! Skönt ska det bli kanske tar med spanska boken och tränar lite på orden också. Tittade var det var för sidor till samhällen började läsa igår läste typ 10 sidor för långt. Vadå inte över ambitiös? (dock inte medvetet) haha!

2 kommentarer:

  1. Oliwer Twist har haft Taco-buffè i massor av år!!!

    SvaraRadera
  2. taccobuffé ja men inte massa annat!!

    SvaraRadera