E v e l i n a J a n s s o n

fredag 25 september 2009

Godmorgon:) tidigt klar idag . Duschade så jag gick upp mycket tidigare än jag brukar eftersom jag alltid duschar på kvällen annars. Men de fanns inge varmvatten igår kväll, varför vet jag inte? tror dem höll på att fixa rören eller nått? Nu sitter jag iallafall och dricker kaffe småsneglar på när Malin sminkar sig. hon råkar befinna sig på mitt rum eftersom att badrummet var upptaget! Idag är jag bara allmänt glad. Det är ju fredag den 25 betyder att jag får lön. Slutar 11.50 då är det stan som gäller sedan hem till mamma och ikväll ska jag träffa vännerna sedan sova hos Sofie med Elin :) Dock har jag läxförhör och redovisning idag men det kommer säkert att gå superbra det oxå, hahah bra självförtroende idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar