E v e l i n a J a n s s o n

söndag 27 september 2009

Godmorgon:) måste ha varit trött igår. När jag kom hem sov jag 3 timmar på eftermiddagen. Vi gjorde hemmagjord pizza så det blev klart runt åtta kanske. Vi åt och vid elva gick jag och la mig och så vaknade jag halv nio i morse. Asså jag måste vart ganska trött. Vaknade ju halv nio då drog jag ur alla mina kläder ur min byrå och nu håller jag på och rensar. Har insett att jag inte får plats med mina kläder varken i garderoben eller byrån så jag ska slänga det jag inte använder. MEn jag har så svårt för att slänga kläderna tänker
" tänk om de kommer till användning nångon gång, kanske ångrar att jag slänger? " Men nu ska jag slänga det jag faktiskt inte använder så jag hoppas på mer plats i min garderob & byrå nu!!
Det som ska slängas än så länge, hahaha blir nog mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar