E v e l i n a J a n s s o n

tisdag 4 augusti 2009




Tog tyvärr inga egna bilder så jag lånade dem från Helenas blogg!



Hej glömde berätta att jag faktiskt träffade Anna och Helena igår. Dagen började då med sol och bad på framnäs med Elin och Anna. Vi mös i solen med vindruvor och nötter. :) Bestämde oss sedan för att vi skulle äta kvällsmat tillsammans och även med Helena innan elin och jag åkte till Carl! Det tyckte jag var en jätte bra eftersom att det var så länge sen vi va vi fyra, alltså bara tjejer!! Elin och jag köpte med oss mat hem påvägen hem från stranden. När vi kom hem till Elin duschade och sminkade vi oss. Sen dukade och fixade lite, vid klockan fem kom Anna och Helena och det blev en mysig middag tillsammans! Satt ute och åt eftersom att vädret var underbart!!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar