E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 20 augusti 2009





Helllu:) denna dag har bestått av att gå i massa affärer med Elin och Camilla! Köpte ett par leggins, sådana jag pratade om tidigare och även en bunt med toffsar!! Jag tycker dem har en viss förmåga att försvinna ifrån mig, Haha. Kan det vara nån liten råtta som tar dem kanske? . eller rättare sagt sara&malin?? nejdå skojjar bara"host"..
Efter ett antal timmar på stan hämtade Tim mig och vi åkte hem till Mathias! När jag kom hem lagade jag mat, blev spagethi carbonara. Sen testade jag en massa kläder och packade sedan ner det i en stor väska! Man skulle kunna tro att jag ska sova borta i några veckor. . Men ska sova hos Camilla i 2 nätter .. Har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig i morgonkväll än. !!!
Men det ska iallafall bli jätte roligt, lite party innan skolan börjar igeen! ;)
Puss/ee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar