E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 12 augusti 2009

på stan

Efter frukosten , gjorde jag mig klar och vi cyklade ner på stan. Gick i alla affärer som finns tror jag!! Var in på kicks för att Agnes skulle köpa lösnaglar. Då står en färgad tjej något år yngre än oss och tittar på smink då kommer hon som jobbar in i affären och säger något liknande som:
- Du jag tycker inte om att du lekeer med sakerna här, du har ändå inte råd att köpa något av detta
tjejen svarar:
- Jaha asså jag hade tänkt köpa den här, men då hoppar jag över det!

Hon i butiken skrattar åt flickan ungefär och går fram till sin arbetskamrat och berättar allt ungefär som att det hon gjorde var bra! Meeen halllå? Snacka om att göra sig av med kunder, hur kan man göra så? den där tjejen blev säkert jätte ledsen. Varför kom inte expediten fram till oss och sa så?? Det5 sminket hon tittade kanske kostade 300-400. Vem säger att hon inte skulle ha råd med det???

Aja i allafall sen kom Helena och Camilla ner på stan också vi käkade på Gränden sen åkte vi hem till Camilla och tittade på film. När vi skulle åka sen skulle Elin gå på toaletten tro det eller ej men hon tappar sin mobil i toaletten!!:P Elin kommer utspringaande ur toaletten med värsta paniken och springer fram till hårfönen för att föna den torr. hahahahah






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar