E v e l i n a J a n s s o n

fredag 1 november 2013

Reseabstinens


Halloj, så var tentan avklarad. Det kändes som att det gick bra så vi får hålla tummarna för ett högsta betyg. Nu är jag hemma och ska ta det lilla lugna i någon timme innan jag ska iväg.. Alltså jag har sån sjuk reseabstinens just nu. Det känns förjävligt att inte ha en resa inbokad nu i vinter. Eller ja att inte ha en resa inbokad i överhuvudtaget .. Jag vill antingen till Malaysia eller Mexico nästa gång, jag vet det är två heelt olika länder. Men det är ändå dem två som lockar mest nu, eller kanske Vietnam.? Ja,ja det är bara vänta tills jag pluggat klart då kan man åka på långresa igen.... Det är ju bara lite mer än ett och ett halvt år kvar tills dess, hur ska jag klara detta? Haha

Bild från Filippinerna i vintras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar