E v e l i n a J a n s s o n

fredag 8 november 2013

Fredag

Godmorgon, tog en liten sovmorgon idag. Skönt att ha en morgon då man bara kan vara avslappnad. Har vart så sjukt uppstressad dem senaste dagarna. Hade en vak presentation igår som jag presenterade alldeles ensam inför klassen. Finns det något värre än det? Nä, det är set absolut värst jag vet. Men när det var över igår kunde jag iallafall slappna av och kan nu slappna av till nästa vecka då det kommer fler presentationer. Så igår när jag kom hem från skolan var jag allmänt slut i huvudet så jag slängde ihop lite enklare käk. Nudlar, fläskfilé och grönsaker, kryddade det hela med chili och röd currypasta. 
Idag är jag ledig och ska enbart ta det lugnt, ska fixa ordning middag till mig och Erik ikväll. Sen ska jag bowla med skolan,men blir nog inte allt för sent. Ska upp och jobba i morgonbitti ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar