E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 30 maj 2012

Nostalgi

Helo, igår tog jag första doppet för i år. Det var kallt som fan, men Erik kommer idéen om att bada och jag är inte den som bangar. Haha!! Men lite mysigt var det ändå:). I morse åkte jag hem vid halv sju. När jag kom hem blev det en promenad och frukost. Sen ner på stan där jag träffade Sofie och Angelica vi gick till vår gamla skola Rudbeckianska och tittade på utklädnadsshowen. Åå tänk att det är ett helt år sen som jag var där och skulle ta studenten. Lite åldersnojja må jag säga ! Efter det köpte jag och Sofie Spicy och åkte hem till mig , båda slocknade i soffan å så sov vi i två timmar. Himla skönt!! Sen var det jobb till stängning som gällde , nu är jag hemma och ska nog sova på en gång. Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar