E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 3 maj 2012

Hallojj! Äntligen har våren börjat komma på riktigt! I måndags var det Valborg, Valborg spenderade jag tillsammans med Erik, Ajja, Joanna och Tomas. Blev en väldigt lyckad kväll med grillad mat och en massa dricka. Dagen efter var det strålande sol och hur varmt o skönt som helst vi gick en promenad köpte glass och spelade minigolf. Så himla mysigt. Började rörA oss hemåt på eftermiddagen. Stannade i Askersund å käkade lunch! Vi satt på uteservering å njöt i solen. Igår var det jobb som gällde igen. Jobbade till fem sen träffade jag Sandra. Vi tog en promenad till affären å köpte kvällsmat blev väldigt lyckat resten av kvällen låg vi på en varsin sida i soffan å chillade!!! Å så idag har jag tränat å solat och nu ska jag snart börja röra mig mot jobbet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar