E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 2 november 2011

2 lediga dagar


Godkväll . Dagen har bestått av lunch och shopping med Sofie och Amanda. Blev en lunch på Jensens och en massa prat som vanligt. Amanda åkte tidigare för hon skulle  vidare, jag och Sofie satt kvar ett tag efter och smed lite planer. haha! Gick sedan vidare i en massa affärer.  Fick även med mig lite nytt hem, en skjorta från Monki, en vinterjacka från Levis och sen lite underkläder från HM.  Just nu ligger jag i sängen och kikar på OC, nyss käkat kvällsmat som jag gjorde. Fick bli pasta, blev superduper. Nu ska jag snart åka hem till Lundh och sova där i natt, i morgon börjar han klockan 10 så efter det åker jag till Sofie för en dunderfrukost. Sen ska jag på någon rån utbildning på Scandic hotel med Sandra och Bellini . Puss&Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar