E v e l i n a J a n s s o n

lördag 29 oktober 2011

Hej jag vet jag är dålig på att uppdatera som vanligt .. Men har liksom inte orkat ta mig tid att sätta mig ner för att blogga men nu så.  De senaste veckorna har väl inte bestått av så mycket annat än jobb. Förutom förra lördagen då vi firade kära Sofie som fyllt 19, blev en sjukt skön kväll som började hos henne och slutade på Pluto. Det var väl inte riktigt roligt att jobba dagen efter dock. haha.. Den kommande veckan bestod av jobb. I onsdags var jag ut och käkade med Sandra och Emelie vilket var mycket trevligt vi gick även till skybar och sen vidare till Circus för några glas. Trevligt med lite vardagslyx liksom. Idag är det lördag och idag har jag gjort högskoleprovet och det var inte lätt. Utan det var hemskt svårt.Nu är jag hemma, sitter i min ensamhet och lyssnar på musik. Inte super roande men det funkar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar