E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 8 september 2011

Torsdag

Slutade somsagt klockan åtta idag. Åkte hem åt lite kvällsmat och så slog jag mig ner i sängen. Har ont i hela jävla kroppen alltså. Träningsvärken har smygit sig på ganska rejält må jag säga. Haha till det stadiet att man inte kan säga att det är skönt liksom.. Nu har jag sett den nya Irene Huss filmen och jag måste säga att den var riktigt bra. Nu  ska jag nog försöka sova så jag vaknar någorlunda god tid i morgon. Sofie slutar jobba halv tre i morgon då ska jag hon och Amanda äta lunch innan jag börjar klockan fyra. Jobbar till 24, sedan har jag äntligen en ledig helg framför mig.. Det var länge sedan jag hade en ledig helg. Så det ska bli suuuuper skönt. Lördagen blir det en runda på stan med Helena sen på kvällen ska jag hem till Lundh !! Life's goood!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar