E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 7 september 2011

sista minuten??

Livet rullar på, det har inte riktigt blivit av att jag skrivit nu på slutet.. Menmen, för det mesta jobbar jag.. För någon vecka sedan var jag ledig i flera dagar då var jag , Sofie och Lundh i Johans stuga. Det var mycket trevligt, det var också väldigt skönt att komma bort i några dagar. Idag var jag och Helena på ett skivstångspass på friskis. Vi började nog med lite för tunga tyngder så jag är skakis i så gott som hela kroppen. Haha!!! I morgon är det jobb som gäller igen, börjar klockan ett. Så ska försöka hinna hem till pappa innan det. Jobbar även fredagen men då är det också ett senare pass som gäller16-24. Så då ska jag träffa Sofie innan jobbet. Helgen är jag faktiskt ledig å då har jag lite småplaner planerat, skönt!! Jag och Lundh har funderat på att ta en sista minuten vecka 39, hur underbart skulle inte det vara??


ÅH FÖRSÖKTE LÄGGA IN EN BILD... GICK INTE JU :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar