E v e l i n a J a n s s o n

fredag 22 april 2011

Långfredagen!!

Godmorgon. Dålig update, men men studentkryssningen var galen. Så jävla rolig alltså. Kom hem i tisdagskväll då var man bra sliten måste jag säga. Men det var helt klart värt det. Onsdagen var jag inte heller super fräsch. Men tog mig ner på stan för en lunch med Sofie och Anna. Alltid lika kul Anna skulle jobba så jag och Sofie åkte till Viksäng en sväng för en promenad. Igår träffade jag Anna, Andrea och Lovisa vi jobbade med vår Österrike rapport. Sofie och Astrid hade jobbat med sitt så när de var klara kom de till Andrea med lite jordgubbar. Blev en mysig eftermiddag.!! Kvällen bestod av mys med systeryster. Nu ska vi ner på stan,blir nog lite shopping tror jag bestämt:D


en bild säger mer än 1000 ord!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar