E v e l i n a J a n s s o n

måndag 4 april 2011

Jag har världens bästa vänner!!!

Godkväll! Måndag igen, har varit en skön dag. började 11.40 innan de käkade jag lunch med Bjuriius och Annapanna. Dem hade jobbat med projekt och sen messa dem och fråga om ja kunde komma ner på stan och käka lunch med dem. Satt och tittade på tvshop så tyckte de passade fint med lite lunch.. Blev en underbar sallad på CornettoBar hann även med en kopp kaffe, Sofie håller på att lära sig att dricka kaffe haha!!! Gick till skolan för två lektioner sen åkte jag och Amanda och hämtade ut böckerna på tryckeriet, det blev AWSOME! Åkte hem till Amanda och skrev en rapport om arbetet sedan åkte jag hem en sväng och tog det lilla lugna.Vid sju träffade jag Helena, Anna och Camilla på stan blev middag på Ruffino mycket mysigt. Blev pasta för oss allihoppa! Haft en riktig toppen dag!! Jag älskar verkligen mina vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar