E v e l i n a J a n s s o n

söndag 16 januari 2011

Underbar helg!

Godkväll!! Helgen har verkligen varit toppen.. Fick en dag längre helg också, i fredags var jag ju somsagt i Stockholm med jobbet.. Vi hade sjukt skojj!! En riktigt galen kväll!! Resten av helgen har jag bara tagit det lugnt. Behövdes, jobbar ju hela nästa helg även fredagskvällen.. Så de var passande med en lite längre helg. Idag har jag inte gjort så mycket vaknade runt tio pluggade lite åt lunch med Malin sen åkte vi till gymmet för ett pass sen hem igen och fortsatt plugg. Dock var det inte de lättaste att koncentrera mig för Malin satt bredvid mig så. Aja haha!! Nu på kvällen har vi ätit lite gott och firat Anki lite.. Eftersom hon fyller år i veckan å då är ju inte vi hemma! I morgon börjar jag 11.40 blir en ganska kort skoldag och sen ett spinningpass med Helena!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar