E v e l i n a J a n s s o n

fredag 7 januari 2011

Fredag!!

Halloj :) vaknade halv tio idag. Slängde i mig lite frukost och åkte till gymmet. Tränade i ungefär en timme, klockan tolv träffade jag min kära mamma på stan. Vi käkade lunch och lite så jag bytte även en tröja som jag köpte för några dagar sedan. När mamma gick tillbaka till jobbet åkte jag hem till Amanda , vi jobbade lite med vårt projekt!! Känns som om vi ligger efter men det går bättre än vi tror. Snart har vi allt stoff till vår lilla bok!!!Efter några timmar hos henne tog jag en sväng till Maxi, där fredagsruschen redan dragit igång.... Fan folk är galna!!!! Åkte hem och fixade lite och nu har jag nyss kikat på Beck!! Löööööv it.. Sen ikväll får vi se vad jag ska göra, inte bestämt än!!


Fick bli en bild på Mandiie från balen eftersom vi inte sets sen dess :O :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar