E v e l i n a J a n s s o n

måndag 25 oktober 2010

Godkväll!

Hej! Vilken dag, hade lite lektioner sen filosofi.. Jah det gick verkligen åt helvete. Får helt enkelt inse att det inte är ett ämne för mig, fast det hade jag inte förväntat mig heller. Är inte så filosofisk. Utan mer rak på sak!! aja nog om de efter skolan gick jag, Amanda och Anna till Espresso House satt där i ett par timmar och snackade lite skit!! Sedan träffade jag Helena, vi gick lite i affärer hittade två tröjor på MQ, gillart! Satte oss på Nancys ett tag och småpratade lite. Åkte och solade sedan bar det av hemåt. Fixade lite grejjer på hemvägen, väl hemma käkade Tim och jag kvällsmat. Just nu sitter jag och dricker kaffe och pluggar matte, eller jag har just tagit en paus från matten och ska fortsätta med mitt psykosociala arbete!! Ja, det här blir en mördarvecka,, matteprov ,psykosocial inlämning och religionsprov på torsdag! haha Livet är väl för underbart! Skönt med gott folk omkring som håller mitt humör uppe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar