E v e l i n a J a n s s o n

tisdag 5 oktober 2010

21.24

Gokväll! kom ju somsagt hem väldigt tidigt från skolan idag. Satte igång med plugg, runt klockan fyra tog jag en lång promenad med Lundh. Efter promenaden var min tanke att titta på Ghost Whisperer men mamma ringde och frågade om jag kunde åka hem och hämta hennes mk grejer och sedan skjutsa de till Gryta, vad gör man inte.. Dock var Tim så snäll och mötte mig i Irsta, gasen i botten till gryta.. Mkt stressad eftersom att vi skulle käka hos pappa, de blev inte jätte glada på mig... Menmen hann iallafall hem i ganska god tid. Sen var det bara å sätta igång med plugget igen! Nu har jag pluggat klart och ska sova, skulle egentligen vilja plugga mer. Men vet att min hjärna inte klarar av att ta in fakta efter klockan nio så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar