E v e l i n a J a n s s o n

onsdag 8 september 2010

Onsdag!!



Halloj! Sry för en sådan dålig uppdatering. Men jag har haft riktigt jävla ont i huvudet nu i två dagar så jag har liksom inte riktigt orkat.. Men men idag iallafall har jag vart hemma, sov ut riktigt ordentligt sedan låg jag och läste. Antagligen det som behövdes. Frammåt eftermiddagen kändes det bättre så jag åkte hem till Dilicker. Hon kom på den brillianta idén att vi skulle baka bröd så vi åkte och handlade lite och sen satte vi igång med bakning. Degen skulle jäsa trettioelva gånger så vi småfuskade lite med det, resultatet blev ändå bra då vi smakade.! Åkte sedan hemmåt, till mammi stannade och hyrde en film påvägen. The bounty hunter, den verkar riktigt bra!! :D Så nu ska vi ha en riktig myskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar