E v e l i n a J a n s s o n

fredag 10 september 2010

fredagen

Så var denna skolvecka över.. Skönt. Hade ganska skön dag idag ändå, började runt åtta med engelska vi gjorde inte speciellt mycket. När den var slut hade vi sam/internationella relationer vi håller på med ett grupparbete där så jag och min grupp åkte hem till Amanda och satte igång. Efter ett tag åkte vi och köpte mat, satt ute och åt faktiskt. Mycket mysigt. Åkte tillbaka till skolan för att hämta lite saker, som egentligen inte behövdes sedan till lögarängen. För en naturlektion, Efter skolan fixade jag lite saker och sen åkte jag hem.
Nu har jag just kommit ur duschen och ska börja göra mig i ordning, för ikväll blir det utgång för hela slanten. Först ska vi hem till anna ett tag , det blir najjs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar