E v e l i n a J a n s s o n

söndag 29 augusti 2010

Söndag!

Godmorgon.. Gårdagskvällen blev mysig. Vi skulle ha sett på film men riktigt så blev det inte. Vi började med att spela tecken, vi körde tjejerna mot killarna. Vilka var bäst?? Jo, jag och Helena! Sedan skulle vi somsagt se på film så vi satte oss i soffan och började titta men det blev att vi satt och snackade istället. Trevlaans. Sen när jag skulle cykla hem sen så spöregnade det. Otur!? bestämde mellan om jag skulle cykla eller ta bilen, men bestämde mig för cykel och hur slutade mitt "hälsosamma" val? haha jo att jag blev dyngsur och såg ut som en tvättbjörn runt ögonen..
Så det var ett komiskt avslut på en lyckad dag och kväll.



Försökte ta en bild, men det var lite mörkt ute och min kameralampa är inte jätte bra!! =)

1 kommentar:

  1. Oj man ser mina ögon lite men nästan inte resten haha =P

    SvaraRadera