E v e l i n a J a n s s o n

tisdag 24 augusti 2010

Hej :) var till doktorn idag. blev dock inte mycket vettigare efter det..
Nu har jag gjort massa prover och får om jag har tur, svar på fredag. Tog
sin lilla tid hos doktorn. Men när jag kom hem tog jag det lite lugnt. Råkade
somna ett tag, behövdes väl. Senare på eftermiddagen tog jag en liten promenad
kände att jag behövde rensa hjärnan lite. Nu ligger jag bara på min säng och är
allmänt depp.. Skulle bara vilja flytta till ett annat land, bara komma bort i från
allt.. Det är något jag verkligen vill, bara börja om ett nytt liv i ett helt nytt land.
Det landet skulle även få ha ett lite varmare klimat.. Blev just väldigt inspirerad
av en person som just flyttat till USA alldeles ensam för att studera. Fan vad
coolt alltså!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar