E v e l i n a J a n s s o n

måndag 14 december 2009

PAYBACKTIME


Burken innehåller inte de ni tror utan mjölk! Hon ville bara inte känna sig utanför!
Min kompis söker sällskaap!
Hon vill egentligen skriva ett ansökningsbrev själv men hon vågar inte riktigt så jag har lovat att göra det åt henne i stället. Hanna bor på en stor bondgård med sina kor , hon tycker egentligen att det sällskapet räcker men jag tycker hon börjar lukta så illa när hon bara umgås med kossorna hela tiden så jag tror att en kille skulle vara det rätta för henne. Som kan få henne på andra tankar. KAn bli svårt till en början eftersom att ni kommer att behöva spendera mycket tid i ladgården. Men jag tror att det kanske blir bättre efter nått år. Men förutom en koälskare så tycker hon om att dricka mjölk och läsa uppslagsböcker. Hon tycker inte alls om människor förutom om mej dåda!! Så ni som känner igen er kanske kan höra av er till mig så akn ni få hennes nummer. Man eller kvinna spelar ingen roll!!

1 kommentar:

  1. låter som en vettig person. jag är en lesbisk tjej på 23 år som också gillar mjölk och kor. mig når man på 076- 5434211 kraaam

    SvaraRadera