E v e l i n a J a n s s o n

fredag 18 december 2009



Hej åh så har ja äntligen fått jullov. :D Efter avslutningen snabbade vi oss till ChoiceGarden eftersom att vi antog att de skulla va fullt där. Mycket riktigt. Men vi hade tur och fick ett bord. Åkte sedan hem till mormor&morfar där var också min kusin & min morbror . Härligt att träffa kusinen igen var flera månader sen. Eftersom han bor i Finland nu men vi har bokat in några dagara när jag kommer hem från Vemdlaen som vi ska umgås innan han åker tillbaka. :)


Nu har dem iallafall åkt hem och jag ska nog titta på en film eller nått nu ba chilla innan jag ska iväg . Ska va där klockan sju så de är ett tag dit! :)


Haha, gillar oförberedda bilder bättre, tog några andra bilder som de var beredda på men den här va bättre. hahah

1 kommentar:

  1. men va taskig!! haha ofta det var den bästa bilden du tog väl flerA!! haah

    SvaraRadera