E v e l i n a J a n s s o n

fredag 30 november 2012

Fredag

Det blev en trevlig dag med Helena igår vart en massa julshopping, lunch och kaffe. Har nästan klarat av alla julklappar nu vilket som känns superskönt! Efter stan åkte jag hem och gjorde alla julklappar fina sen satte jag igång med kvällsmat så maten var så gott som klar när Erik kom. Var så skönt att träffas igen efter att inte ha träffats sen i söndags.. Fattar inte att man kan bli så beroende av någon. Bi hade iallafall en myskväll och somnade hyfsat tidigt. Inatt vakande jag av att ja var alldeles kallsvettig. Å gick upp å spydde, myys! Så denna dag har spenderats i soffan, har knappt rört mig ur fläcken. Kanske behövdes!! Nu kommer snart Erik hit med lite kvällsmat som vi får fixa i ordning sen blir det nog soffläge och sen att sova tidigt så jag orkar jobba i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar