E v e l i n a J a n s s o n

tisdag 23 oktober 2012

Ledig dag 2 !

Efter en helg med massa trevligheter och en massa jobb har jag nu två lediga dagar. Fredagskvällen spenderades hos Sofie som planerat. Trevligt var det :) lördagen var det jobb från 7:30-16 som gällde. Efter jobbet åkte jag och hämtade hunden jag skulle vara hundvakt till. Erik och jag tog en sväng med henne sen vidare mot Erikslund och Elgiganten för en ny tv. Dit kom även Ajja och Joanna, dem hjälpte oss att välja vilken tv vi skulle ha. Sen bar det av mot maxi och inhandlade alla ingredienser som krävs till tacos. Blev en riktig myskväll alltså:) vi somnade ganska tidigt för alla var supertrötta.

Söndagen bestod av jobb till stängning och gårdagen spenderade jag med Sofie. Jag tvättade städade och diskade sen var vi även å handlade. Så mycket roligare att handla när man har lite sällskap. Sen åkte vi hem till mig och bakade kanelbullar:) en riktig mysdag!! På kvällen åkte Erik och jag hem till mamma för lite kvällsmat:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar