E v e l i n a J a n s s o n

måndag 20 augusti 2012

Ledig helg

Lediga helger har blivit väldigt högtidligt för mig de senaste åren med tanke på att jag för det mesta jobbar alla helger. Så denna helg har jag njutit av livet mer än vanligt. Slutade så tidigt som tolv i fredags . Då åkte jag och Erik ner en sväng på stan åt lunch, tog en sväng på Systembolaget, fixade hans klocka osv. Vi fixade en grej till min bil som var betydligt svårare än beräknat. Sen begav vi oss hemåt tog det lite lugnt gjorde en supergod kvällsmat . Resten av kvällen spenderade vi på Johan och Sofies balkong med vin och skitsnack. På lördagen bar det av mot Örebro. Den kvällen käkade vi kräftor med Ajja, Joanna och Tomas . Å Tomas hade bakat en fin tårta till efterrätt också . Det blev även lite minigolf med dem på söndagen. Roligt var det, började bra men kom sedan näst sist ändå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar