E v e l i n a J a n s s o n

måndag 27 februari 2012

Halloj nu var det ett tag sen jag skrev igen. Men så blir det ibland. Har för det mesta jobbat. Men utöver det har ja umgåtts mycket med mina vänner och även Amanda som äntligen kommit hem från USA . Förra helgen firade vi hennes hemkomst med en feet utgång. Vi hade hur roligt som helst. En superlyckad kväll blev det. Veckan som just passerat har jag somsagt jobbat och sen så var Helena hemma hos mig i tisdags vi åt mat och kikade på film. onsdagen köpte jag en soffa, bord och stolar till min lägenhet. Hade med mig Sofie och Amanda som smakråd. Kvällen var vi hos mig även Astrid och Helena kom förbi blev lite matlagning och öl. Helgen bestod av jobb , lördagen åt jag och Erik hemma hos pappa och Anki så dem skulle få träffa främlingen som jag ska åka till Thailand med. Igår kväll jobbade jag till nio, sen hade jag och Sofie en riktig myskväll och båda somnade i soffan! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar