E v e l i n a J a n s s o n

måndag 2 januari 2012

2012

Åh så var det ett nytt år. Måste säga att 2011 har varit ett fantastiskt jobb. Med flera utlandsresor , studenten och så har jag lärt känna flera nya underbara människor. Min nyårsafton var kanon med dem allra närmsta vännerna. Vi var hemma hos Helena och firade , med trerätters middag och massa vin :)  Blev ändå inte en jätte sen kväll. Men det kändes tillräckligt dagen efter ändå. Sov så gott som hela dagen igår. Men idag mår jag finfint igen, ligger just nu i sängen och drar mig lite ska väl kanske ta en dusch . Det har jag inte gjort sen innan nyår så jag har massa champagne i håret som måste bort. Sen ska jag nog städa lite på mitt rum så det ser någorlunda ok ut i morgon. Fyller trots allt 20 år i morgon :D
Bjuder på några bilder från nyår som jag snott från min fina vän Helena!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar