E v e l i n a J a n s s o n

torsdag 11 november 2010

11 november.

Ciaao, sovmorgon i morse, det var skönt!! började dagen med svenska sen eget arbete inför Östereich!!! Sen mitt absoluta favorit ämne psykosocialt arbete.. Älskar det verkligen. Ska påbörja ett grupparbete nu, ska handla om missbruk bland unga. blir mycket intressant. Aja sista lektionen bestod av matte, sedan slutade jag ! jag och sofie gick ner på stan träffade Helena. Köpte loggbok sen åkte vi hem.. Nu är jag hemma sitter med min engelska bok och kör google översätt.. haha. Men till och med min engelska c lärare som bott i Usa hur länge som hälst tycker att den var svårläst och opassande att läsa .. Men de är någon lärare i Österrike som sagt att vi ska läsa den för att författaren till boken ska föreläsa när vi är där. Så nu ska jag fortsätta med mitt översättande.. skojjj!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar