E v e l i n a J a n s s o n

söndag 2 maj 2010

Valborg och bröllop! :)



Dålig uppdatering av mig! that's bad. Men har inte riktigt
haft tiden inne. Sovit hos mormor med Elin hela veckan.
I fredags var det valborg, vi tjejer grillade hos sofie vilket
var supermysigt. Lite tid med bara vi tjejer, åt och snackade skit
helt enkelt. Hehe åkte sedan vidare och till sist hamnade vi på fest
på berghamra. Kom hem runt tre någon gång elin och jag gick och la
oss. Tolv dagen därpå blev vi hämtade av mammi. Åkte hem och
fixade mig på nytt. Sedan var det dags för bröllop. Det bröllopet
var verkligen de häftigaste bröllopet jag vart med om.. Ett riktigt
syrianbröllop! Dansade så att klacken på skorna gick av och det slutade
med att jag fick gå hem barfota, mindre skönt.!! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar