E v e l i n a J a n s s o n

tisdag 19 januari 2010

Hej. Hela dagen har känts ganska onödig. Hade min första naturkunskaps lektion
idag. Efter det slutade jag gick till körskolan jajg ska gå på för att skriva in mig. Men så
blev det inte. SÅ jag gick för att köpa en ny jacka. Men de verkar som om de
sorterat bort vinterjackorna. Fanns bara skidjackor och det har jag och vill inte
ha en ny. Var på dåligt humör och de gjorde inte saken bättre! haha
Men åkte till sportfiske boden för där var Tim vi käkade lunch där. Sedan åkte
vi hem nu har jag sett nya avsnittet av One Three Hill. Ska nog läsa samhällen som
är till i morgon sen ska jag bara lata mig sedan blir det att laga mat vid klockan
åtta kommer mamma och då ska vi åka till Arlanda för att hämta min kära mormor&morfar
som har varit borta! Pussar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar